Verzend- en retourneer informatie

Verzenden
Al onze leveringen worden per pakketpost en trackingsnummer door PostNL of DPD bij u bezorgd. Wij streven ernaar om orders waarvan de betaling voor 15.00 uur is ontvangen ’s middags dezelfde werkdag nog te verzenden. Orders met betalingsontvangst na dit tijdstip worden de volgende werkdag verstuurd. Op het moment van verzenden ontvangt u een e-mail met een trackingsnummer waarmee u de bestelling kunt volgen.

Verzendkosten Nederland
Doordat we alles per pakketpost versturen berekenen we 5.50 euro verzendkosten voor een bestelling onder 25.00 euro. Boven 25.00 euro worden er  geen verzendkosten in rekening gebracht. Past uw bestelling door de brievenbus en wilt u via brievenbuspost en zonder trackingsnummer uw bestelling ontvangen neem dan contact met ons op via e-mail. Helaas kunnen wij niets voor u betekenen indien uw zending zoek zou raken. Het verzenden van brievenbuspost is geheel voor eigen risico. Hier ontvangen wij ook geen trackingsnummer over.

Verzendkosten Belgie en Duitsland
Gratis verzending boven 50,00 euro
Onder 50,00 euro wordt er 8.50 euro verzendkosten berekend.

Verzendkosten Frankrijk en Luxemburg
Gratis verzending boven 75.00 euro
Onder 75.00 euro wordt er 13.95 euro verzendkosten berekend.

Verzendkosten andere landen binnen Europa op aanvraag.

Retourzendingen
Alle goederen (uitgezonderd op uw verzoek geknipte of gesneden producten zoals lint of papier) kunnen, mits in originele verpakking en ongebruikt, binnen 7 dagen aan ons retour gezonden worden. De verzendkosten voor deze retourzending komen voor eigen rekening. Het aankoopbedrag krijgt u binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Neem altijd even contact op voordat u iets retour stuurt en vermeld altijd uw naam, adres en rekeningnummer bij de retourzending. Een retourzending zonder naam en adresgegevens kunnen wij niet traceren en wordt niet gecrediteerd. Zorg dat u het retourpakket voldoende frankeert, anders zijn wij genoodzaakt weer extra kosten aan u te factureren.

Vragen en klachten
Mocht u niet tevreden zijn over een bestelling of levering of heeft u een andere klacht, dan verzoeken wij u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken. U kunt dit sturen naar:

Hobbidee
t.a.v. Anja Stolk
Leerlooierstraat 31
4813 KL Breda

U kunt uw klacht natuurlijk ook via e-mail indienen
info@hobbidee-breda.nl

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw vragen of klachten naar tevredenheid op te lossen.